Sing For You - Self Deception

Jag har ett beroende. Det är att smörja in fötterna. Så fort jag har varit ute och har haft strumpor och skor måste jag smörja in dem. Eller när jag ska ta på mig strumpor och när jag ska sova. Kan inte sova om jag inte har smörjt in dem. Problem.

Idag har varit en konstig dag. Har haft värsta humörsvängningarna. Var glad hela dagen sen poff, vände det och jag blev jättearg. Men det gick över men det var inte kul för hundarna för jag var ute med dem. Så blev sur så fort de ville nosa. Stackarna.

Var hos Nora och Elin innan. Vi såg melodifestivalen. Måste säga att nästan alla låtarna var dåliga. Trodde Dannys skulle vara mycket bättre. Men det spelar inte så stor roll för Dead by Aprils är ändå bäst so far.

Robin blev attackerad av Sussi innan. Jag var i soffan och hade Piplie (hennes låtsats valp). Hon låg i den andra soffan med mamma. När Robin hoppade upp i min soffa råkade jag flytta benet så Piplie pep jättehögt. Då rusar Sussi upp i soffan och flyger på Robin. Vilket innebär att jag får ta tag i henne och det jag får tag i är hennes ryggskinn. Så jag drar undan henne i det vilket antagligen gjorde ont. Kände mig jätteelak men vad ska man göra när hon bara flyger på honom?

Emil och Robin är instängda i mitt rum för att hon inte ska flyga på dem igen. Emil får aldrig gå in i mammas och pappas sovrum för Sussi så det är bäst att jag har dem.

Måste se ett Spartacus avsnitt imorgon! Har väntat en hel vecka på ett och är väldigt nyfiken på vad som ska hända. Måste även se Vampire Diaries och Jersey Shore.

Ni får en bild på Sussi när hon fjäskade för mig innan idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0