Promises (Skrillex remix) - Nero

Sitter just nu och gråter för jag har sett ett av det hemskaste i mitt liv. En påkörd katt. Den låg i snön och det enda man såg var huvudet och dess tassar. Det såg ut som den sov förutom att ögonen var öppna. Jag har aldrig sett ett dött djur förut. Jag menar ett husdjur. Jag började tänka att det var min katt (om jag hade någon) som låg där.
Jag var ute med hundarna när jag såg den. Visste att den var där för pappa såg den igår men när jag gick igår syntes den inte. Så jävla fruktansvärt! Det verkar ju inte som någon äger den heller.
Jag vill inte ha en katt längre för tänk om den också blir påkörd/överkörd. Hundarna har man mer "kontroll" över. Det har man inte över en katt.
En bild på Mästerkatten som kattunge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0