Mästerkatten är min!

Hej hej!
Just nu myser jag med Sussi och Emil. Är riktigt trött vilket är rätt skönt att vara.
Idag har jag och Ebba varit på bio och sett Mästerkatten i stövlar. Måste säga att jag tyckte den var riktigt bra faktiskt. Vi såg den 3D och det är första gången jag gör det så det var riktigt coolt. Jag fick även damp på alla barn som snackade hela tiden. Typiskt mig.
Efter det gick vi till McDonalds och väntade på att min pappa skulle hämta mig. Är stolt över att vi inte åt någonting där, hehe. Vi hade en mysig pratstund om hur många människor som är helt fucked up. Haha den meningen lät konstig men ni förstår förhoppningsvis vad jag menar.
Naj nu måste jag försöka sova. Ska bara tipsa om Dead by April's album Incomparable har lyssnat på hela flera gånger idag och den är riktigt bra!
Hehe slänger in en fin bild på oss på bion ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0