Levitate - Hollywood Undead

Har tänkt att försöka bli lite nyttigare. Sluta äta onyttigt på vardagar för jag är mer onyttig då än på helger. Väldigt ologiskt egentligen.
Mår inget vidare ikväll faktiskt. Ont i huvudet och fick typ ont när jag andades. Lite läskigt faktiskt.
Hade min redovisning idag och det kändes riktigt bra när jag pratade vilket var skönt. Karolin tog tiden och det blev 7 minuter vilket är perfekt då det skulle vara mellan 5-10 minuter. Är bara glad att det är över och jag har ingen mer läxa. Vilket antagligen betyder att jag ska vara en tönt imorgon och spela Sims 2. Hihi ska lyssna på musik och försöka vila nu :)
Jag och Emil (han har tofs på huvudet) bjuder jag på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0