Jillian (I'd Give My Heart) - Within Temptation

Förlåt för att jag inte skrev igår men glömde helt enkelt. En rättning på mitt förra inlägg var att det var 2008 och inte 2009 som han tävlade.

Gårdagen var mysig. Var med Nora och Elin på dagen. Vi kollade på Spartacus och jag trodde vi skulle dö. Det var jättespännande! Måste erkänna att det var ett av de två bästa avsnitterna. Gannicus kom tillbaka och man fick äntligen de Oenamaus och Crixus slåss i arenan. Nästan det jag har väntat på i flera avsnitt nu. Jag skrek rätt mycket. Ni som gillar fighter och inte har emot blod borde se Spartacus. Tre ord som beskriver serien: Blod, sex och hämnd. Med andra ord allt som behövs för en bra serie.

Idag såg vi en film som heter Arena med Kellan Lutz. Den var bra. Ibland lite konstig men det var bra fighter. Målade naglarna under tiden och blev nöjd. Kommer bild imorgon med Noras också.

Måste säga att jag är lite arg. Varför är alla så elaka mot Ranelid för? Vad spelar det för roll att han gick till final? Alla håller på och klaga på honom och kan inte förstå hur han gick till final men hallå, någon måste ju ha röstat. Svenska folket har ju gjort det. Han ska ju inte bli klandrad för det. Om man inte gillar honom får man bli arg på dem som röstade. Jag ska vara ärlig, jag gillar inte själv låten men det är onödigt att vara elak mot honom. Enough said.

Hoppas någon lyssnade på låten jag snackade om i mitt förra inlägg. Haha lovar att den är bra. Ni får gärna tipsa om låtar för det är alltid kul att höra men kan säga redan nu att jag gillar inte Justin Bieber eller Veronica Maggio. Förlåt.

Har någon låt på hjärnan men kommer inte ihåg vilken. Ska sova nu för jag måste upp med hundarna imorgon. Usch.

Ni får en bild på Crixus. Detta var den bästa bilden jag kunde hitta. (Han blir oftast dålig på bilder hehe)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0