Happy day :)

Dagen har varit väldigt bra idag. Började med att se vampire diaries samtidigt som jag kammade hundarna. Blev stolt för jag blev inte biten av Jonte en enda gång vilket är ett väldigt stort framsteg. Annars brukar han åtminstone nafsa efter mig. Måste säga att typ alla i serien är väldigt snygga hehe vilket inte alls är anledningen till att jag kollar på det.
Sen gick jag och Elin med hundarna och efter det var vi hemma hos dom och käkade och kollade på melodifestivalen. Mina favoriter gick till final så är nöjd :)
Efter det såg vi två avsnitt av Spartacus: Vengeance. Jag börja såklart gråta för jag trodde Naevia var död vilket hon som tur var inte är. Är en lipsill som dom flesta kan intyga hehe.
Höll på och bli påkörd när jag gick hem för jag hade inga reflexer (tantvarning) så jag syntes inte.
Hehe ska låta folket sova nu ciao :)

En bild på Jonte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0