Everytime - Yashin

Detta är en cover på Britney Spears låt :)

Idag har varit en riktigt kul dag. Varit på stan med Nora och Elin. Köpte en T-shirt, bikini top och ett armband som är guldigt och rätt stort men asfint. Vi käkade på McDonalds och sedan fikade vi vilket bar mysigt. Kom hem med kvart i fyra bussen så var hemma nästan halv fem.

Såg en bra serie idag. Game of Thrones. Det var andra avsnittet så fattade inte först men Elin fick smsa mig och förklara. Så ska ladda ner det har jag tänkt. Måste ha något och se på medan jag väntar på Spartacus.

Imorgon ska jag och Elina gymma vilket innebär att jag kommer dö. Har inte tränat på väldigt länge för jag brukar inte anstränga mig på idrotten. Men jag behöver det för jag har varit så onyttig nu när jag äter mycket färdigmat. Käket är ännu inte färdigt vilket börjat gå mig på nerverna lite grann. Men gymma imorgon, jag hoppas Elina visar mig hur man gör allt för jag har redan glömt.

Usch måste gå upp vid åtta imorgon. Har inte haft så mycket sovmorgon detta lovet. Fast det gör inte så mycket för man slappnar ändå av.

Ni får en bild på mig när jag var fjortis idag. Det syns inte att jag har färgat håret men det känns ändå bättre att slippa ha utväxt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0