Dear Agony - Breaking Benjamin

Idag har jag varit hemma från skolan. När jag vaknade var det storm och vi skulle ju ha utedag men mamma tyckte jag skulle vara hemma så jag inte blev sjuk igen. Vilket betydde att jag och hundarna har varit lata men när vi gick morgon promenaden (vid halv 12 typ) gick vi långt och raskt. Sedan såg jag lite mer på tv och läste en asbra bok. Jaa jag är en nörd men den boken är verkligen bra. Tusen strålande solar heter den. Jag åt sen när mamma kom hem och då ringde min granne och frågade om jag kunde vara barnvakt åt Tino deras valp på 6 månader. Jag sa ja och efter jag hade gått med mina gick jag över till dem. Vi busade lite och sen somnade han och sov.
När Christina kom hem efter två timmar sov han fortfarande. Jag släppte inte ut han eller någonting. Vilket betyder att jag tjänade 100 spänn på att titta på tv i 2 timmar. Nice!
Jag hade megatur för Allmira ringde mig och frågade hur man gör när man väljer inviduellt val. Det hade jag helt glömt att göra och idag var sista dagen! Så när mamma kom hem fixade vi det. Det blev privatjuridik. Om jag ska vara riktigt ärlig var det det enda som lät kul och blev lättad för Elina har också valt det. Lite knäppt för vi har även valt samma inriktningar. Men det är faktiskt inte kompisval.
Ska kolla lite i H&M katalogen och lyssna på musik och sen sova.
Ni får en bild på barnen när vi gick innan och en suddig bild på Tino.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0