Crossroads - Dead by April

Äntligen är Sussi skendräktig! Ni som inte vet vad det är så är det när tiken tror att hennes leksak är en hennes valp. Ni får en bild på Sussi och Piplie ("valpen"). Jag tycker det är jättemysigt förutom att hon går runt och flämtar hela tiden. Hon är inte lugn om hon inte sover nära någon. Vilket betyder att mamma orkar inte med henne så jag tar henne gladeligen. Det knäppa hon gör är att mitt i natten hoppar hon ner och lämnar "valpen" i min säng och när jag vänder mig vaknar jag av att den piper och Sussi börjar gnälla. Men annars är det väldigt mysigt när hon tittar ut mig tills jag hjälper henne att bädda hennes korgar och så. Jag blir extramamma åt en "valp".
En sak som jag är glad för är att katten var borta när jag och Nora gick med barnen. Jag övervägde innan idag att ha en begravning för den så jag är ändå lättad att någon har tagit hand om den.
Jaa en bild på Sussi och Piplie då hehe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0