Buried Beneath - Red

Jaha skola imorgon.. Taggad? Svar: nej. Var ju sjuk i torsdags och fredags så har haft sovmorgon fyra dagar så jag kommer och dö imorgon när jag dessutom måste gå med hundarna. Min buss går 7.08 vilket betyder att jag måste gå upp senast 5.30 om jag ska hinna hundarna. Orkar inte!
Idag har varit en latadag. Har sett lite Jersey Shore, the Secret life of the American teenager, Vampire Diaries och sen såklart Spartacus. Nu måste jag vänta en hel vecka på nya avsnitt. Suck.
Meeen en grej som är bra med att det är skola är att jag kan bli lite social igen. Är lite social nu när jag smsar med Nora. Hon och Elin fyller år imorgon så stort grattis till dem i förskott.
Naw har lille Emil sovandes bredvid. Ska lägga upp bild på honom imorgon när han har sin bröllopsklänning på sig.
Slänger till en bild på Molly Sandén då jag blev lite avundsjuk på henne för hon ser precis så som jag vill se ut. Håret (färgen och längden), sminket, ögonbrynen och näsan. Aja hon har fint namn iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0