Better Than Me - Hinder

Jag har kommit på att det är väldigt skönt att vara ett barn ibland. Min kära mor kommer antagligen fixa det jag behöver till utedagen imorgon. Jag har typ aldrig åkt skidor så jag kommer och dö!
Snackade med Amy en timme innan. Behövde en uppdatering. Vi hade inte snackat på ett tag så det va nice och höra hur hon och Elisa har det. Jag och Amy snackade om att jag var med när Elisa tog sina första steg. Är fortfarande chockad att ungen har redan fyllt tio. Men men, tiden går.
Just nu ligger jag i sängen och är för lat för att röra mig för en av hundarna andas så mysigt. Det är Robin om någon undrar.
Såg på Americas next top model innan och slogs av en tanke: vad fula tjejerna är! Übersmala och enbart fula. Den enda som verkligen har varit snygg det var Whitney som vann säsong tio tror jag. Ni får en bild på henne. Det jag inte kan fatta är att hon är "tjock". Hon är plus size. För hon är rent ut sagt riktigt jävla skitsnygg!
Nej ska fixa ett äckligt glas med mjölk. Usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0