All I Need - Within Temptation

Jaa dagen har varit väldigt seg måste jag säga. Är irriterad för att vara köklös är irriterande, känner mig sjukt onyttig för har ätit glass tre dagar i rad nu och så funkar inte ena lampan i badrummet så jag vet inte hur mitt hår ser ut. Dessutom blir jag sur på min iPhone för den suger.
Men nej nu har jag klagat av mig! Hihi känner att man behöver det ibland. Tror jag ska vara hemma på torsdag för det är en lång dag och jag börjar bli sjuk. Dessutom har jag redovisning och den är långt ifrån färdig. Men det löser sig nog.
Glömde säga Glad alla hjärtans dag!
Just nu längtar jag till sommaren väldigt mycket. Vill bli brun och bada och framförallt vara ledig. Skönt att kunna vakna när man vill och dygna. Tycker tiden kan gå snabbare till sommaren och sen vara i slowmotion. Låter väl smart?
Naj nu ska jag ta en huvudvärkstablett och lyssna på musik lite tror jag.
Ni får en bild på mig och Allmira från förra veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0