Too Late - Dead by April

Idag känner jag mig nyttig. Jag och Allmira åkte in till stan och gymmade en timme ungefär. Det var kul och snacka med henne för vi hade inte setts på minst en vecka. Hemskt. Vi fikade lite och vi åt någon smörgås med kycklingröra och efter det tog vi bussen hem och jag filade hennes naglar. Måste erkänna att dem var jättefina. Det finns hopp för att dom ska bli långa och vackra.

Imorgon ska jag jobba på den där gården som bag nämnde häromdagen. Jag ringde och frågade och då sa Pia att jag kunde komma över. Så just nu funderar jag på vad man ska ha på sig. Skjorta med tröja över blir väl bra med jeans till? Jaa nu tar jag det. Haha men jag hoppas att jag tycker det är kul och att hon vill ha mig där. Meeen det löser sig.

Ikväll var jag hos Nora och Elin. Vi kollade lite på Jersey Shore. Måste erkänna att jag älskar det.

Ska nu sova tror jag om jag ska orka med jobbet imorgon. Godnatt folket ni får bild på Robin som sover och mackan som jag åt innan idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0