The Good Life - Three Days Grace

Jag försöker plugga men det går inte bra. Det är historia som jag brukar gilla men vi har så tråkig bok. Ingen stycke indelning så man orkar inte läsa.

Jag känner mig duktig som inte somnade framför tvn idag. Var nära men höll mig vaken. Gick med hundarna och sen när jag kom hem skulle jag kamma Robin. Trodde på riktigt att jag skulle döda honom. Jag fick rage på honom. Han hade nåt skräp mellan trampdynorna i tassen som ett tuggummi. När jag skulle klippa bort det bara skrek han och det som gör nog irriterad är att det gör inte ont på honom. Tro mig jag nöp i det där för att se att det inte var hud och det var det inte. Efter att ha insett att jag skulle bara döda honom, kammade jag Emil istället. Han hade så mycket päls så det tog ungefär 45 minuter. Efter honom orkade jag ingen mer så kollade på tv istället.

Så nu pluggar jag alltså och försöker förstå. Det enda positiva är att jag blir trött vilket är bra för jag ska gå ut med barnen på morgonen så måste verkligen sova inatt. Måste gå upp senast halv sex för att hinna.

Nej ska smörja in fossingarna och ger upp med historian. Ni får bilder på Emil när han är nykammad :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0