Something Inside - Jonathan Rhys Meyers

Idag är ingen vanlig dag för det är Sussis födelsedag! Hon blir 7 år. Känner mig väldigt gammal när jag tänker på det. Haha som låter som en tant när man säger det.

Har äntligen fixat wifi grejet hemma. Blev lite dyrt innan men nu är det fixat. Vilket betyder att det är lättare att blogga.

Ska jobba på lördag på en gård. Alltså inte på själva gården utan dem har en liten butik som jag ska hjälpa till i. Ska bli kul. Cyklade dit idag för att se hur långt det var. Trodde att det var högst tre kilometer men det var fem. Så fram och tillbaka var det en mil. Känner mig duktig faktiskt. Sen gick jag med hundarna så har rört mig idag. Efter det duschade jag och kollade lite på Lyckan i L.A. Tycker det är skoj.

Nu har jag flätat håret och hoppas det ser klokt ut imorgon. I och för sig har jag bara två lektioner så då är det inte så länge man kommer se hemsk ut.

Bild på Sussi och cykelturen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0