See Who I Am - Within Temptation

Jag älskar onsdagar! Bästa dagen på hela veckan för jag slutar elva. Jag behöver det. Var med på Ebbas spanska idag och efter det skjutsade jag henne på hennes cykel till stan. Grejen är att när vi gör det så skriker vi båda två rätt mycket. Hon får nåt slags apskrik och jag får nåt kråk/målbrottiskt ljud. Det var nån tant som herregudade när vi cyklade om henne.

Just nu ska jag lyssna på musik och bara slappa för jag är trött. Hade träningsvärk idag när jag cyklade till bussen. Trodde benen skulle dö men annars ha jag inte känt någonting. Bra eller dåligt?

Ni får en bild på pappa och Sussi som jag tycker är riktigt söt :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0