Real & True - Dead by April

Nu är det ett tag sen jag bloggade och jag ber om ursäkt för det. Lite om vad som har hänt:

I fredags så var jag och Elina hemma hos Allmira och vi tog det lugnt. Vi käkade middag som de gjorde iordning (jag får alltid dåligt samvete för att jag inte gör något men jag kan inte laga mat). Vi hade roligt och slappnade av.

I lördags åkte jag hem till Elina där hon sminkade mig och fixade mitt hår. Vi skulle egentligen på fest men det blev inställt. Vi åkte med hennes föräldrar in till stan där vi gick hem till Ebba. Där snackade vi väldigt mycket och det är något man behöver då och då. Vi mest chillade och sen kom det över några som var rätt roliga. Jag åkte dock hem senare för pappa var gnällig. Åkte med Elinas föräldrar själv och jag måste erkänna att jag kan nog ta dem ifrån henne för dem är riktigt roliga!

Barnen var riktigt söta när jag kom hem för jag var lite emotionell. Så jag måste säga att jag är glad att vissa personer finns och ni vet vilka ni är!

Idag har jag inte gjort något. Kollade på Inför Eurovision Song Contest samtidigt som jag kammade Jonte. Har hört 1/4 av alla låtarna och dem var helt okej men det var ingen som direkt stod ut. Men jag gillade Islands bidrag.

Man kan tycka att mina hundar är små och kan inte vara mycket jobb med dem men där blir man lurad. Att kamma Jonte tog chockerande 1,5 timme! Helsjukt. Men han blev fin så jag är nöjd. Fick bara två nafsningar och han la sig ner frivilligt så jag tycker att jag gör stora framsteg.

Ni får bild på när hundarna försökte väcka mig imorse. Knäppisarna försöker med mig och inte med pappa även om det är han som går på helgerna. Det är Robin och Sussi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0