Not Strong Enough - Apocalyptica feat. Doug Robb

Fan, söndag. Värsta dagen på hela veckan. Som Ebba skrev på sin blogg: man går bara och väntar på måndagen. Vill inte ha skola men vad ska man göra när tiden bara går? Är det bara jag som får lite ångest över att tiden går så himla fort? Man hinner inte blinka fören det har gått en hel dag.

Just nu tittat jag på Foyles War. Om jag ska vara ärlig tycker jag att det är kul. Jag gillar kläderna och sminket. Har precis målat naglarna. De blev svarta. Har inte haft det på länge och kände att jag ville ha det.

Äntligen är Elina hemma så jag kan höra allt om USA. Är riktigt avundsjuk för att hon har varit där i två veckor. Vill också åka utomlands.

Ska nog hitta nåt och dricka och återgå till tvn hehe. Ni får en osminkad bild på mig med Emil :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0