Never Too Late - Three Days Grace

Nu sket det sig igen, jag glömde skriva inlägg igår. Förlåt. Just nu sitter jag och lyssnar på musik och ska spela Sims. Är ledig idag för i vanliga fall har vi bara tre lektioner på fredagar men alla de lärarna vi har är svenska lärare så de skulle rätta prov idag vilket resulterade i att hela klassen är ledig!

Hade nationella igår och måste säga att det känns ändå rätt bra. Satt i en timme och fyrtiofem minuter och väntade på att jag skulle få gå och sista halvtimmen var det bara fyra av trettio stycken som fortfarande skrev så jag förstod inte varför vi inte fick gå för vi störde bara. När det var tio minuter kvar säger den jävla läraren att vi måste kolla om vi gjorde en grej som ingen naturligtvis hade gjort men det sa hon inte från början så alla fick sätta igång datorn igen. (Blev inte så glad som ni märker).

Var på stan och fixade med Ebba och Elina och kom hem vid sextiden och då hade de ätit upp all pizza som var kvar så jag fick äta färdigmat vilket inte gjorde mitt humör bättre men efter att ha ätit blev jag glad. Gick med hundarna och ringde till mitt jobb och fick veta att jag ska inte jobba förrän i juni. Både bra och dåligt för då får jag inga pengar.

Nej struntar kanske i Sims och solar istället för det är fint väder. Lite bilder jag hittade :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0