Mother Murder - Hollywood Undead

Kan säga att jag hade ingen träningsvärk förrän jag cyklade till bussen imorse då kändes det.

Idag var vi på något föredrag om droger. Personligen tyckte jag att det var väldigt tråkigt så det var tur att jag satt bredvid Ebba. Efter det så skyndade jag och Elina ihjäl till bussen. Vi hade naturligtvis världens otur så det ösregnade så när vi satt på bussen såg vi båda två ut som dränkta råttor. Tack och lov gjorde alla det.

Spelade sims när jag kom hem och blev akuttröttt så jag la mig och sov. Vaknade, fixade hundarnas mat och somnade om igen. Totalt sov jag bara fyrtio minuter men det var välbehövligt. Pappa hade köpt pizza så det käkade vi.

Hade tur när jag gick med hundarna så då var det uppehåll. Nu har jag precis sett Game of Thrones och gråtit lite över Drogo. Rensade mina nagellack under tiden och slängde nästan hälften av dem. Så målade dem också för det dampade igår så jag fick ta bort det.

Ska lyssna på musik och tagga till nationella provet imorgon. Ni får bild som jag hittade som representerar hur jag kände mig idag :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0