Monster - Skillet

Har inte hänt något idag. Varit en riktig latadag. Kunde ta tidiga bussen hem vilket var riktigt skönt.

Måste bara säga att jag hatar min iPhone. Hade aldrig köpt den om jag hade vetat hur irriterande den är.

Jag har bestämt mig för att inte se nästa säsong av Spartacus. Älskar serien av hela mitt hjärta men tycker den slutade väldigt dåligt och jag vet inte hur dem ska överleva det. Plus att jag vet att Crixus kommer dö. Det kommer jag inte klara!

Ska ut och springa imorgon tror jag. Duktigt jag vet. Hehe men får se. Hoppas inte det är någon snö ute då för då blir jag faktiskt lite förbannad.

Elina är nu i New York och jag är inte lite avundsjuk. Vill också vara där. Men jag tycker det är bra att hon åker (även om jag också vill) för man behöver lite semester nu.

Bild på Andy Whitfield supersnygg om jag får säga det själv men det är ju min blogg så det får jag hehe ;)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0