La la love - Ivi Adamou

Har precis sett inför ESC och måste säga att Cyperns bidrag är riktigt bra. Har bara hört hälften av alla bidragen årets tävling men jag tror de har en stor chans att vinna faktiskt. Det är en svensk låt och det är lite roligt. Är den låten som är som rubrik.

Plattade håret för jag är pigg och måste säga att det är bra med värmeskyddsspray. Blir inte elektriskt. Ett mycket bra köp, tack Elina för att du sa att jag skulle köpa det.

Mamma kom hem inatt efter att ha hälsat på mormor och min syster Malin en vecka. Det är faktiskt jobbigt när hon åker iväg för hon gör så mycket hemma så det är först när hon åker som man inser det. Klyscha jag vet men sant.

Idag får ni bild på en sminkning som jag gjorde häromdagen när jag hade tråkigt. Är inte expert på sminkning men jag försöker iallafall :)
.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Åååh, du borde ha sån ögonskugga oftare!:D<3

2012-04-24 @ 06:53:40
URL: http://Ebbinski.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0