Kyoto - Skrillex feat. Sirah

Jaa idag hade vi nationellt prov i svenska. Det var läsförståelsen och jag tycker det gick bra så det är lättande.

Jag och Nora cyklade idag efter jag hade sett Project Runway. Vi tänkte bara cykla en mil typ men vi hade roligt så vi fortsatte och det slutade med att vi cyklade längre. Vi cyklade faktiskt förbi Allmiras hus och det är halvlångt dit. Känns riktig bra. Efter det gick jag och Elin med hundarna och snackade. När vi nästan hade gått klart mötte vi Victor som var ute och körde. Jag och hundarna fick vår dagliga mobbning av honom.

Just nu sitter jag och tittar på Lyckan I LA och målar naglarna. Men det torkar aldrig så då tänkte jag passa på att blogga.

Ni får bild som jag tog idag från cykelturen tyvärr hamnade min och Noras skugga på men det är bara lite kul :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0