Final Destination - Within Temptation

Känner mig lite dålig. Jag har blivit sjukt dålig på att blogga. Ska bättra mig.

Igår var riktigt mysig dag med Nora och Elin, vi åkte in till stan och shoppade. Vi käkade sen på restaurang och åkte senare hem. Jag köpte bara två tröjor och ett iPhone skal på H&M som var riktigt billigt. När vi kom hem kollade vi på filmer. Elin somnade rätt tidigt men jag och Nora kollade vidare. Vi såg:
The Hot Chick
The Condemned (actionfilm som Manu Bennett var med i)
Paranormal Activity 3 (inte alls lika bra som dem första i serien)
The House Bunny (älskar henne)
Mean Machine (fotbollsfilm, fångarna vs vakterna)

Imorse gick dem hem och resten av dagen har jag gjort lite övningar och sen varit på datan och kollat videor på youtube. Jag kan fastna och se i flera timmar. Som ni vet kan jag inte greja upp videor på bloggen för jag vet inte hur man gör men ni måste verkligen se en video jag såg idag. Sök på:
Britain's got talent Jonathan Charlotte
Ta den som är 7,30 minuter lång. Jag lovar att det är värt det. Jag fick tårar i ögonen och pappa fick gåshud när jag visade den för honom.

Har bara sovit tre-fyra timmar så jag borde vara trött men det är jag inte. Haha ni får bild på oss från igår när vi hade ansiktsmask (notera den mysko huden som blev när jag grimaserade) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0