Dance With The Devil - Breaking Benjamin

Jag skulle skrivit igår men jag somnade på soffan och vaknade inte förrän vid sju av att jag hade en mardröm. Känns lite ofräscht att jag somnade utan att ha borstat tänderna när jag hade ätit hur mycket godis som helst. Meeeen det är påsk och då är det tillåtet faktiskt. När jag vaknade gick jag upp och borstade tänderna och la mig i min kära säng. Love it! Kunde inte somna om tyvärr men nevermind.

Har tänkt se filmer idag. Har dock inte bestämt vilka eller om jag ska se Vampire Diaries. Har hela fyra avsnitt att se. Fyra! Nästan skamligt. Upptäckte att han som är Alaric o VD är Warner i legally blonde. Tänk vad frisyr och miniskägg kan göra på en snubbe.

Jag saknar redan Allmira och Elina fastän dem inte har varit bortta länge. Saknar Ebba väldigt mycket och då träffades vi ändå i torsdags. Jag är blödig av mig.

Bli lite snurrig av helgdagarna nu för idag känns det som lördag så jag är förvirrad. Igår var det hela elva år sedan jag och min familj krockade på motorvägen mellan Ronneby och Karlskrona. Det är aslänge. Jag sa till mamma att jag hatar mormors kalkon och hon tror det är för att vi skulle dit och äta det när en idiot gjorde så vi krockade. Jag vet inte. Kanske något psykologiskt grej.

Har babblat ihjäl er nu men jag har bara pratat med mamma och pappa hela helgen så hade mycket babbel inom mig hehe.

Ni får en bild som jag hittade i skolans bibliotek som föreställer en grekisk/romersk gudinna (letade upp den på internet sen därför det står massa grejer på den). Ni ser hur kurvig hon är? Jag kan avslöja att det är Afrodite/Venus. Kärleksgudinnan som var übersnygg när man läser beskrivningar om henne. Tycker det är riktigt kul att jag har plattare mage än henne men anses ändå som "stor" i dagens samhälle. Helsjukt.

Nu babblade jag ihjäl er igen. Förlåt hehe :)

Juste glömde: GLAD PÅSK!!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Aaaaaw jag saknar dig meeeee!<3

2012-04-09 @ 18:42:25
URL: http://ebbinski.wordpress.com
Postat av: elina

Jag saknar dig också! :( <3

2012-04-10 @ 05:42:21
URL: http://elinaaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0