Been To Hell - Hollywood Undead

Idag har jag haft världens humörsvängningar. Vi hade idrott och jag var hungrig innan lektionen började (det var lektionen innan lunchen) och så hade vi världens tråkigaste lektion. Vi delade av salen i tre delar och hade basket, innebandy och fotboll. På bandyn hörde jag bara av läraren att jag skulle jobba mer men jag är så jävla bollrädd så jag skrek mest. Fick två smällar på benen som gjorde skitont. På fotbollen hände samma sak igen och då blev jag lite förbannad. När jag var avbytare så fick jag basketbollen precis vid mitt ansikte. Jag kände den på ögonfransarna!

Efter all tortyr trodde jag att vi skulle sluta nej då skulle vi göra utfall och då gick jag typ tio meter och då sa läraren "ska du också göra om?" då snappade jag och sa "då går jag". Men då sa han ingenting mer. Men vi var tvungna att göra armhävningar, situps, knäböj och massa sånt. Mitt humör efter det? Trodde jag skulle döda någon.

Men sen åt vi lunch och allt blev bra igen. Det blev förstört av vår klimakterie bajskorvslärare. Hon är dum också. Med andra ord kan man säga att min dag hade varit för jävlig om inte Ebba hade varit där. Tack gode gud för att vi har kunnat snacka idag!

Sedan har min dag varit bra så nu har jag klagat av mig och nu känns det bra! :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0