Apologize -Hollywood Undead

Jag har faktiskt glömt min blogg lite grann. Känner inte riktigt att jag har något att skriva om heller.

I lördags var jag, Elina och Allmira med Ebba hemma hos henne. Vi hade en myskkväll med mycket prat och gott. Riktigt kul måste jag säga. Vi åkte bussen hem dagen efter och blev hämtade av Elinas pappa. När jag kom hem spelade jag Sims och var allmänt lat. På kvällen var jag med Nora och Elin och vi kollade mest på tv. Elin var tvungen att se sitt älskade NCIS: LA medan jag och Nora mest snackade och störde henne.

Idag så hjälpte mamma mig att slinga håret. Vi la i blonda slingor och jag är lite fundersam om jag är nöjd. Bli nog bättre när det har gått ett tag och det har gått ut lite. Klippte gräset (vi har en åkgräsklippare) och då hade jag sololja på mina armar, urringning och ansikte och nu på kvällen är jag alldeles röd fast i ansiktet är det bara kinderna som är röda.

Nu på kvällen cyklade jag med Nora och Elin och kollade elden. Efter det gick vi med hundarna och gick senare hem till dem. Har precis kommit hem och ska nog sova lite tror jag.

Ni får bilder från i lördags och jag vet inre vilken ordning de hamnar i. Blir alltid olika när man lägger in från mobilen. Men det är två bilder på mig (woooow jag vet) :)
.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3324711/images/2012/pic_200662716.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3324711/images/2012/pic_200662719.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3324711/images/2012/pic_200662718.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0