Angel-like - Self Deception

Jag gillar inte måndagar. Speciellt inte efter ett lov. Sov inte så värst mycket inatt så har varit lite halvtrött hela dagen. Kunde ändå ta två bussen hem idag tack vare Elina som övertalade mig att jag skulle hinna. På en kvart hann jag till busstationen. Erkänner att jag sprang typ halva vägen och gick rätt fort. Hann till och med sitta på bussen några minuter innan den åkte. Woow.

När pappa kom hem kollade vi på Project Runway (det är typ vårt program) och käkade. Efter det fjäskade jag för honom och zapppade till Wheelers dealers (bilprogram). Jag hann se fem minuter innan jag somnade. Sov två timmar och vaknade vid åtta. Gick med hundarna och när jag kom hem så duschade jag. Efter det satte jag mig framför tvn och hade fotbad. Helt sjukt skönt när man har mensvärk. Konstigt att det hänger ihop men det gör det.

Har lille Emil på kudden bredvid mig som andas mig i örat så kommer antagligen somna rätt snart. Ni får en bild på Sussi när hon försökte väcka mig innan :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0