All Good Things (Come to an End) - Nelly Furtado

Åhh jag är upprörd! Såg precis Game of Thrones och det var jättesorgligt. Har redan sett hela säsongen men lika sorgligt varje gång. En av mina favoritpersoner dog och den andra är döende. Hatar när man blir involverad i en serie att man glömmer att det är på låtsas. För mig är det alltid lika verkligt om jag gillar serien.

Hade franska grej idag. Vi skulle recensera en bok vi har läst och det skulle vi göra på en timme. Tror att det gick helt okej men det var svårt. Efter det hade jag historia prov och det gick faktiskt riktigt bra om jag får säga det själv. Erkänner att jag skrev på handen men nästan inget av det jag skrev var med. Bara två årtal som jag hade skrivit så det gjorde inget tyckte jag.

Naw Emil sover på min arm. Lilla bebisen.

Missade Project Runway idag för pappa och jag handlade. Vi käkade lax med sallad. Nyttigt jag vet. Känner mig så duktig. Har inte ätit något mer på kvällen och det gör jag vanligtvis alltid. Typ filmjölk eller yoghurt.

Jag bjuder på en bild med Ned och ska nu lyssna på musik och vara lite deprimerad hehe. Nej jag ska sova för jag var uppe tjugo i sex och tio över var jag ute med hundarna. Helt otroligt hur duktig jag har varit för jag hade massa extra tid på morgonen. Hann platta håret noga och sega mig extra mycket när jag hade gått med dem. Behövligt kan jag säga. Nej ska låta er också sova så jag säger godnatt :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0