A Hope In Hell - Glamour Of The Kill

Har lite hjärnsläpp. Det känns lite tråkigt att skriva om vad jag gör varje dag men vet inte vad jag ska skriva om annars.

Idag upptäckte pappa och jag ett sår på Emils ben. Det var 1kvm stort och var som ett sår med ett hål i och var übersvullet. Men han var en ängel när vi gjorde rent det. Han låg bara och gnällde bara en gång. Så han fick bandage och så tejpade pappa runt benet så det inte skulle gå upp. Men han verkade inte ha några problem sen när vi gick promenad.

Såg på Project Runway innan och är lite sur över att Wendy gick vidare för hon är så elak och dum. Tur det inte är en tävling i personlighet. Ibland har hon fina kläder måste jag erkänna men oftast är de fula. Jag vet redan att Jay vinner för jag var tvungen att kolla upp det hehe.

Imorgon har jag religionsprov men det kommer nog gå bra och efter skolan ska jag och Elina gå på stan och förhoppningsvis hitta några kläder. Vi kanske drar ut imorgon beror på om vi hittar något.

Tog lite bilder på barnen (ovanligt) så ni får på Robin (den lite suddiga bilden) och Sussi. Vet inte om drt syns att Sussi är lite rosa på högra ögonbrynet och det är för jag pussade henne i tisdags när jag hade läppglans hehe :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0